2011. január 6., csütörtök

Spagetti szárított paradicsom-taggiai olajbogyó krémmel

Spagetti szárított paradicsom-taggiai olajbogyó krémmel
(Spaghetti con crema di pomodori essiccati e olive taggiasche)

Hozzávalók:
320 g spagetti,
6 fél olajban eltett aszalt paradicsom
50 g kenyérbél
2 ek. taggiai olajbogyó
1 csokor petrezselyemzöld
1/2 cikk fokhagyma
50 g vaj
bors
extraszűz olívaolaj
(mozzarella fülecskék)
Az aszalt paradicsomokat, a kenyérbelet, az olajbogyókat, a fél fokhagymagerezdet és a petrezselyemzöldet késes aprítóba raktam, jól megborsoztam, egy kevés olívaolaj hozzáadásával pépesre aprítottam, majd a vajjal alaposan kikevertem.
A spagettit bő, sós vízben kifőztem, “al dente” leszűrtem, összekevertem az aszalt paradicsomos-olajbogyós-vajas péppel, és aznnal tálaltam (a tetejére mozzarella fülecskéket és néhány szem taggiai olajbogyót tettem).

Nincsenek megjegyzések: