2008. július 1., kedd

Zöldborsós-gombás spaghetti

Zöldborsós-gombás spaghetti
(Spaghetti ai funghi e piselli)

1-2 el olívaolaj
1 db vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
500 g gomba
200 g zöldborsó
½ üveg bébikukorica
200 ml krémsajt (mascarpone)
kevés tejszín

fehér bors
szerecsendió, őrölt
gyömbér,
őrölt

A hagymákat megpucoltam, apró kockákra vágtam. A gombát is megszabadítottam a héjától és vékonyra szeleteltem. A bébikukoricákat is 3-ba vágtam. A hagymákat kevés olajon üvegesre pirítottam, majd rádobtam a gombát. Megsóztam, és fedő alatt puhára pároltam. Utána ment hozzá a borsó meg a kukorica, átforgattam, hozzáadtam a krémsajtot és a tejszínt. Fedő alatt kis lángon addig főztem, míg a borsó megpuhult. Közben a fűszerekkel ízesítettem, és sűrűn kóstolgatva finomítottam az arányokat. Amint elkészült, kifőtt spagettihalmokra kanalaztam. Sajtot is lehet a tetejére tenni.
4 személyre

Az eredeti bejegyzés itt található:
http://kicsivu.freeblog.hu/archives/2007/08/29/Mindent_bele_spagetti/

Nincsenek megjegyzések: