2009. október 7., szerda

Tagliatelle spenótos-mascarponés mártással

Tagliatelle spenótos-mascarponés mártással
(Tagliatelle con spinaci e mascarpone)
Hozzávalók:
320 g tagliatelle
300 g friss spenót
100 g mascarpone
2 gerezd fokhagyma
vaj
szerecsndió

frissen őrölt bors
reszelt pamezán
A fokhagymagerezdeket kettévágtam, a vajon kissé megpirítottam, rádobtam a megmosott spenótleveleket, majd nagy lángon, folyamatosan kevergetve 6-7 percig főztem. Ekkor hozzáadtam a mascarponét, sóztam, tekertem rá egy jó adag borsot, reszeltem rá egy kevés szerecsendiót, alaposan összekevertem, és megvártam míg a mascarpone teljesen elolvad.
Ezalatt a tagliatellét lobogó, sós vízben kifőztem, „al dente” leszűrtem, összekevertem a mascarponés szósszal, megszórtam egy kevés reszelt parmezánnal és azonnal tálaltam.

Nincsenek megjegyzések: