2010. március 3., szerda

Fusilli Fetával, kapribogyóval és taggiai olívabogyóval

Fusilli Fetával, kapribogyóval és taggiai olívabogyóval
(Fusilli con formaggio Feta, capperi e olive taggiasche)

Hozzávalók:
320 g fusilli
8 db olajos szardella
20 kocka olajban érlelt Feta
16 db taggiai magozott olívabogyó
2 ek. pantelleriai kapribogyó
1 ek. extraszűz olívaolaj
1 gerezd fokhagyma

Először is a kapribogyót alaposan leöblítettem, majd nem túl apróra vágtam.
Az olajon megpirítottam a megtisztított kissé szétnyomott fokhagymagerezdet, hozzáadtam a szardellákat, az olajbogyót, a sajtkockákat, és a felaprított kapribogyót, majd az egészet kb. 2 percig pirítottam.
A tésztát bő, sós vízben kifőztem, „al dente” leszűrtem, összekevertem a szardellás szósszal, és azonnal tálaltam.

Nincsenek megjegyzések: